איך לומדים על השקעות והלוואות בשוק ההון?

הריבית הנמוכה בישראל הביאה לא מעט ישראלים לחפש אחר אפיקי השקעה שונים, שוק הנדלן שהלך וגבהה הפך להיות גם אחד הגורמים לחיפוש אחר עוד השקעות שונות. כך יצא שלא מעט ישראלים מחפשים אחר השקעות שונות בשוק ההון, ובתקופת הקורונה נרשמה גדילה בשיעור המשקיעים כאשר החבר'ה הצעירים יותר מככבים ומצטרפים אל מגון ההשקעות שקיימות כיום בשוק. אז כבר שאלתם את עצמכם איך לומדים על השקעות והלוואות בשוק ההון או שעוד לא? כי במאמר הבא שמתבסס על האתר "פורטל פיננסי – השקעות והלוואות" נעשה לכם מעט סדר על שיטות הלימוד.

בתי השקעות ולא רק

כיום בישראל יש מעל לחמש עשרה בתי השקעות שונים ומרכזים ללימודי מסחר, חלק מאותם בתי השקעות מציעים יחד עם מסלולי השקעות שונים גם קורסים במגוון סגנונות. אל בתי המסחר מצטרפים גם כן לא מעט סוחרים שונים, אשר פיתחו שיטות בעצמם כמו  בן וסרמן או רוס קמרון.  מרביתם של הקורסים מועברים בצורה פורנטלית המאפשרת יחס אישי ותשובות בגובה העיניים.  חשוב לזכור כי לכל קורס שכזה ישנה את הייחודיות והשיטה שעליה עמל מחבר הקורס או המשקיע, חשיפה שלכם אל כמה שיותר קורסים ו"אדיאולוגיות" שונות בכל הקשור למסחר יוכל לעזור לכם להתמקצע עוד יותר בשוק ההון.

הדרכה דרך המחשב

לא מעט סוחרים כבר מעבירים קורסים כבר אמרנו, אך יחד עם סוחרים ובתי השקעות שמעבירים קורסים פורנטלים, ישנם גם לא מעט קורסים שמועברים בצורה אינטרנטית. אם חשבתם לעצמכם שהזום היה קיים רק בתקופת הקורונה אז אתם טועים בגדול, כבר זמן רב שקורסים שונים מועברים דרך האינטרנט בצורות, בזמנים ובמקצועות שונים. כיום תוכלו לקנות מספר שיעורים דרך לא מעט סוחרים אשר מציעים לחשוף את השיטה שלהם, בחלק מהפעמים תקבלו נגישות גם לחומרים דיגטלים כמו מאמרים, טבלאות תוכנות סריקה ומדריכים שונים. אך השיעורים יתבצעו ברובם דרך אפליקצית זום או אפליקציה שדומה לה, היא תעשה בשיעור יחד עם מדריך הקורס ושאר התלמידים.

למידה עצמית

כיום ברשת ישנם מגוון רחב של מדריכים, רובם הגדול בתשלום וחלק לא קטן הינו בחינם. אם אתם מחשיבים את עצמכם כאנשים שאוהבים ללמוד לבד, ללא כל שיעור מסודר או קורס שכזה, תוכלו לעשות זאת בקלות.
ברשת האינטרנט תוכלו לצוד לכם לא מעט מדריכים כאלו עם מגוון התמקצועיות, רק זכרו כי למידה שכזו יכולה לקחת זמן ולעלות לעיתים לא מעט כסף.